mandag den 6. august 2007

Super-Flickr - nu direkte til blog

Edinburgh street performers
Edinburgh street performers,
originally uploaded by jannemei.
Flickr er et fantastisk sted med masser at gå på opdagelse i og masser at bruge af - har allerede været der og hentet noget til Infogalleri m.m. Kendte godt til Creative commons, men ikke hvordan det bruges på Flickr, så jeg har nok forbrudt mig lidt nogle gange.

Det gør jeg til gengæld ikke denne gang. Dette billede er tildelt fri brug med angivelse af ophav. Ku' godt tænke mig, at der var lyd på også...

Fandt oven i købet ud af, at billedet kunne sendes direkte fra Flickr og ind på min blog. Nogle billeder har en lille knap: 'blog this'. Ved at følge den kan man få Flickr til at oprette et indlæg i sin blog med billedet i et valgt layout. Dette indlæg er således skrevet i og sendt fra Flickr - jeg er spændt på, om det virker, for så er det godt nok smart. Mon der er andre, der har prøvet det? Erfaringer?

Senere: Jo, det virkede, og resultatet blev som det ses ovenfor

Ingen kommentarer: