torsdag den 2. august 2007

Library Thing


En ny ting, der skal prøves af. Det gik nemt nok med at blive oprettet og få lavet en elektronisk ... bogreol vil jeg ikke kalde det, men så hylde da. Om det med tiden bliver til en hel bogreol, ved jeg ikke. Det er en sjov ting og inspirerende at udforske, men det bliver nok mest for sjov. Der er ikke mange danske titler, og jeg opgav at bakse med at lægge danske forsider på. Og uanset hvor meget jeg i øvrigt baksede og prøvede med forskellige udfomninger af min widget-dims, lykkedes det ikke at få den til at vise mere end to forsider, selv om jeg pænt bad den vise 8 (i hvert fald ikke så det så nogenlunde ordentligt ud), og det er de to, som jeg har fælles med flest andre. Har sikkert bare overset en eller anden lille detalje lige for næsen af mig... Og nej, Agnete, det hjalp desværre ikke at ændre skabelon.

Jeg tror, jeg går til min rigtige bogreol i stedet for og finder mig en håndholdt godnatbog.

Ingen kommentarer: